четвртак, 25. мај 2017.

Master of None Druga sezona ( Aziz Ansari, Alan Yang, 2015– )

Pogledao sam drugu sezonu ovog serijala i čini mi se da je bolja od prve, ali je ostavila slabiji ožutisak na mene.
      U ovoj sezonu autori su dobili više slobode, pa je manje konvencionalno snimljena i montirana nego prva sezona. To je ono što je dobro.
Ono čime nisam zadovoljan je pisanje, iako često vrlo dobro, posmatrano sa ličnog nivoa, scenariji sadrže dosta iritantnih delova (posebno momenti fetišizacije hrane).
Ipak, sezona je bila gledljiva, pa ću nastaviti da pratim i buduće.






Usuđujem se da je ocenim

7/10

P.S.: Ova sezona me je upoznala se sa hitom Vengabus, koja mi izgleda kao deo mog detinjstva (kao i Bilo bi dobro za tebe Branke Sovralić - zvuči poznato, ali ipak nisam siguran da li je se sećam).

Нема коментара:

Постави коментар