уторак, 9. мај 2017.

Crimson Peak (Gullermo del Toro, 2015)

Pan’s labyrinth film ovog reditelja, pogledao sam negde u vreme kada se pojavio na DVD-ju, verovatno 2007. godine. Sećam se da mi se film poprilično svideo.
Sve ostale filmove (Hellboy, Blade II, The Devil’s Backbone) ovog reditelja pogledao sam pre 2007 godine. U sećanju mi je kao vrlo dobar ostao i The Devil’s Backbone.
Nakon Panovog lavirinta, nedavno sam pogledao par epizoda The Strain serijala, koji je urađen po Gilermovoj zamisli. Ni taj serijal mi se nije naročito svideo. Ovaj film je ostavio sličan utisak.
Vizuelno lep, priča na običan način prilično ne neobičnu priču. Već posle desetak minuta, stiče se utisak da će film biti mlak do svog kraja, a prilično ne dinamično montirana poslednja četvrtina ovog filma - potvređuje opšti mlaki utisak.
Ipak, pored toga što me je podsetio na izuzetan film Tess (Romana Polanskog), takođe me je podsetio da Del Toro ima izvesnog talenta i da zaslužuje da mu podsetim malo više pažnje.
Ovo konkretno znači da ću u narednom periodu pogledati neke od njegovih već propuštenih filmova, ili pak da ću ponovo pogledati Panov lavirint.







Usuđujem se da ocenim ovaj film

6/10

Нема коментара:

Постави коментар