субота, 20. мај 2017.

Masters of Sex Četvrta sezona (Michelle Ashford, 2013 - )

Konačno sam pogledao četvrtu sezonu ovog serijala i moram priznati da je poprilično dobro napisana, ali očekivano konvecionalno režirana. Budući da režija za serijski program sekundarna stvar, mogu reću da je ovo uspela sezona.
Nastavljajući u duhu prethodnih sezona, novih deset epizoda uspevali su da mi održe pažnju (uvođenjem novih likova, razvijanjem starih (posebno je interesantna transformacija kroz koju prolazi Libi)).
Iako iz moje perspektive ova serija nikada neće biti dobra kao Mad Men, ipak je došla (po utisku koja je ostavila na mene), dovoljno blizu jednom od mojih omiljenih tv serijala.

Nastaviću da gledam.




Usuđujem se da je ocenim (iako nemam jasne referente).

8/10

Нема коментара:

Постави коментар