петак, 14. јун 2019.
недеља, 9. јун 2019.
Licem u lice (Branko Bauer, 1963)
Film Tri Ane (1959) pogledao sam pre par godina, sećam se da mi se film u načelu svideo, ali nisam siguran zbog čega.
Ovo je drugi film Branka Bauera sa kojim sam se susreo. Vrlo statičan, u velikoj meri je sniman u jednoj prostoriji bavi se radničkim savetima, članstvom u KPJ, samupravljanjem. Ove teme bi mogle biti interesantne za analizu, ali mi film u ovom trenutku nije bio naročito interesantan.
Ipak, ovaj film je sasvim pristojno režiran.
Tako da se usuđujem da ga ocenim
7/10
Ovo je drugi film Branka Bauera sa kojim sam se susreo. Vrlo statičan, u velikoj meri je sniman u jednoj prostoriji bavi se radničkim savetima, članstvom u KPJ, samupravljanjem. Ove teme bi mogle biti interesantne za analizu, ali mi film u ovom trenutku nije bio naročito interesantan.
Ipak, ovaj film je sasvim pristojno režiran.
Tako da se usuđujem da ga ocenim
7/10
субота, 8. јун 2019.
Sticenik (Vladan Slijepcevic, 1966)
Ovo je drugi film ovog autora koji sam pogledao. Reditelj ponovo sarađuje sa Ćirilovim, koji je potpisan kao scenarista. Čini mi se da je ovaj film slabiji od Pravo stanje stvari (1964).
Najveći problem je montaža. Budući da ne funkcioniše dobro, često nije jasno šta je flešbek, a šta je sadašnjost, a šta je budućnost. Takođe, kraj nije dovoljno jasan.
Ipak, može se reći da je film nekonvencionalan u tematskom smislu. Dotiče se tema poput korupcije,lošeg funkcionisanja samoupravljanja, individualnosti i ličnih ambicija na štetu kolektiva...
Podsetio me je na All About Eve (Joseph L. Mankiewicz, 1950) za koji se može reći da mu je bio uzor i nedavno pogledani While We're Young (Noah Baumbach, 2014)
Usuđujem se da ocenim ovaj film
7/10
Najveći problem je montaža. Budući da ne funkcioniše dobro, često nije jasno šta je flešbek, a šta je sadašnjost, a šta je budućnost. Takođe, kraj nije dovoljno jasan.
Ipak, može se reći da je film nekonvencionalan u tematskom smislu. Dotiče se tema poput korupcije,lošeg funkcionisanja samoupravljanja, individualnosti i ličnih ambicija na štetu kolektiva...
Podsetio me je na All About Eve (Joseph L. Mankiewicz, 1950) za koji se može reći da mu je bio uzor i nedavno pogledani While We're Young (Noah Baumbach, 2014)
Usuđujem se da ocenim ovaj film
7/10
уторак, 4. јун 2019.
While We're Young (Noah Baumbach, 2014)
The Squid
and the Whale
(2005) ovog reditelja sam pogledao vrlo davno, pre nekih desetak godina, film
se ne sećam, ali znam da je ostavio izvestan utisak na mene (verovatno zbog
toga što me je podsećao na filmove Vudi Alena), film Frances Ha (2012) sam pogleda negde u vreme kad se pojavio, i ovaj
film mi se donekle svideo. Greenberg
(2010), De Palma (2015) i The Meyerowitz Stories (New and Selected)
(2017) mi stoje i voč listi već neko vreme.
Evidentno je da ovaj reditelj pravi vrlo
pitke filmove koji se dotiču izvesnih teških tema, ali sa određenom dozom
ironijskog otklona. Njegovi filmovi nisu neinteligenti i mogu me zabaviti, tako
da ću pogledati i njegove ostale filmove.
Što se ovog filma tiče, on se može čitati
kao delimična reinterpretacija klasika All
About Eve (Joseph L. Mankiewicz, 1950) koji sam pogledao vrlo davno, ali mi
u sećanju stoji kao ozbiljnji i suštinskiji film.
Ipak, usuđujem se da ocenim ovaj film
8/10
недеља, 2. јун 2019.
True Detective Treća sezona (Nic Pizzolatto, 2019)
Sećam se da mi se prva sezona ovog seriala
veoma dopala, takođe se sećam da mi je druga sezona bila previše konfuzna i da
sam imao probleme da joj posvetim pažnju.
Posle četiri godine pauze, dolazi treće
sezona.
Ona stoji između prve i druge.
Po strukturi, dosta slična prvoj, ali je
ipak slabije napisana, manje misteriozna, manje dinamična i sve u svemu
sporijeg ritma.
Ipak, odgledao sam je do kraja, ali ne sa
potpunom pažnjom.
Usuđujem se da je ocenim
7/10
The Haunting of Hill House Prva sezona (Mike Flanagan, 2018)
Autor ovog serijalama mi nije bio poznat.
Ipak, kratko istraživanje je pokazalo da se reditelj od samog početka karijere
specijalizovao za horor žanr.
To je obećavalo.
Kao i prve četiri epizode.
Dok se upoznajemo sa pričom, ovaj serijal
funkcioniše. Iako postoje izvesne nedoslednosti (npr. Iznenadno pronalaženje podruma
do kojih vodi dumbwaiter – i svih ostalih nelogičnosti koje proizilaze iza
činjenice da je ukleta kuću kupljena da bi se sredila i preprodala od strane arhitektkinje
i majstora), pokušavao sam da ih ignorišem i da uživam u serijalu.
Pet epizoda je početak opadanje kvaliteta.
Interesanto je, pak, da je ona vrlo pozitivno ocenjena od strane publike na
IMDb-u. To je slučaj i sa šestom epizodom koje nema nikakav ritam, a koja je
takođe visko ocenjena.
Nakon ove dve epizode, serijal se donekle
vraća u normalan tok, ali se pokušavajući da rasplete priču spotiče i gubi na
težini.
Sve u svemu, bilo mi je interesanto da
vidim ’’klasičan’’ horor serijal koji me je podsetio na filmove poput The Inoccents
(Jack Clayton, 1961) The Haunting (Robert Wise, 1963) i The Changeling (Peter
Medak, 1980) kao i more filmova iz sedamesetih i osamdesetih koji sam pogledao
kao dete, a koji obrađuju teme uklete kuće.
Usuđujem se da ocenim ovaj serijal
7/10